Adéla RALIŠOVÁ

Bachelor's thesis

Interní marketing ve vybraném podniku služeb

Internal marketing in the selected service company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je shrnutí poznatků z prostředí interního marketingu společnosti ART Gastro s.r.o., zhodnocení současných komunikačních kanálů vybrané společnosti a navržení jejich řešení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska z oblasti interního marketingu.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to summarize the findings of the internal marketing environment of the company ART Gastro Ltd., to evaluate the current communication channels of the selected company and to propose their solutions. The theoretical part describes the theoretical background of internal marketing.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RALIŠOVÁ, Adéla. Interní marketing ve vybraném podniku služeb. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/