Eva CÉSAROVÁ

Bakalářská práce

Projevy české kultury v televizní reklamě

Music in Marketing Comunication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou hudby a jejího místa v marketingové komunikaci, konkrétněji v reklamním spotu. V teoretické části se práce zabývá hudbou a jejím propoje-ním s marketingovou komunikací a nejčastějšími formami hudby, se kterými se v marke-tingové komunikaci setkáváme. Nejvíce jsou v teoretické části rozvinuty funkce hudby, které ve spojení s reklamou má. V praktické části se pak …více
Abstract:
This thesis deals with the question of music and its place in marketing communications, especially in the commercial. In the theoretical part the thesis deals with music and its net-work-marketing communications and with the most common forms of music in marketing communications. Music in conjunction with advertising has a large amount of functions which are mostly developed in the theoretical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CÉSAROVÁ, Eva. Projevy české kultury v televizní reklamě. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe