Projevy české kultury v televizní reklamě – Eva CÉSAROVÁ
Eva CÉSAROVÁ
Bakalářská práce
Projevy české kultury v televizní reklamě
Music in Marketing Comunication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou hudby a jejího místa v marketingové komunikaci, konkrétněji v reklamním spotu. V teoretické části se práce zabývá hudbou a jejím propoje-ním s marketingovou komunikací a nejčastějšími formami hudby, se kterými se v marke-tingové komunikaci setkáváme. Nejvíce jsou v teoretické části rozvinuty funkce hudby, které ve spojení s reklamou má. V praktické části se pak …víceAbstract:
This thesis deals with the question of music and its place in marketing communications, especially in the commercial. In the theoretical part the thesis deals with music and its net-work-marketing communications and with the most common forms of music in marketing communications. Music in conjunction with advertising has a large amount of functions which are mostly developed in the theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CÉSAROVÁ, Eva. Projevy české kultury v televizní reklamě. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hudba v marketingové komunikaci
Anna Marečková -
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Daniela Peclová -
Hudba a zvuk v televizní reklamě
Pavel Hořejš -
Hudba v reklamě a její působení na vybrané cílové skupiny
Jana Vaňková -
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
Eliška Drkalová -
Využití hudby v neuromarketingu
Rozálie Palovová -
Hudba v obchodním prostředí. Empirický přístup.
Pavel Mužík -
Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání
Anna Poborská