Arsen Samvel Jomardyan

Master's thesis

The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination

The Project of Improving Brand Strategy of the Czech Republic as a Tourist Destination
Abstract:
The purpose of this thesis is to provide full and comprehensive combined implementation steps to improve brand strategy of the Czech Republic as a travel destination. The aim of the theoretical part is to find out the core background of travelling, get to know the reader with main points and make easier to understand this thesis. Analytical part intends to analyze the current travel situation of travel …more
Abstract:
Účelem této diplomové práce je poskytnout úplný a komplexní přehled kroků, které by měly být implementovány a povedou ke zlepšení brandové strategie České Republiky, v tomto kontextu chápana ČR jako turistické destinace. Mým cílem v teoretické části je zjistit, co důležitého stojí v pozadí /fenoménu/ cestování. Díky hlavním bodům si bude moci čtenář udělat lepší představu o daném tématu a lépe ho tak …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Zuzana Jurigová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jomardyan, Arsen Samvel. The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing