The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination – Arsen Samvel Jomardyan
Arsen Samvel Jomardyan
Master's thesis
The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
The Project of Improving Brand Strategy of the Czech Republic as a Tourist Destination
Abstract:
The purpose of this thesis is to provide full and comprehensive combined implementation steps to improve brand strategy of the Czech Republic as a travel destination. The aim of the theoretical part is to find out the core background of travelling, get to know the reader with main points and make easier to understand this thesis. Analytical part intends to analyze the current travel situation of travel …moreAbstract:
Účelem této diplomové práce je poskytnout úplný a komplexní přehled kroků, které by měly být implementovány a povedou ke zlepšení brandové strategie České Republiky, v tomto kontextu chápana ČR jako turistické destinace. Mým cílem v teoretické části je zjistit, co důležitého stojí v pozadí /fenoménu/ cestování. Díky hlavním bodům si bude moci čtenář udělat lepší představu o daném tématu a lépe ho tak …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JOMARDYAN, Arsen Samvel. \textit{The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/0af4qk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jomardyan, Arsen Samvel. The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská -
Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků
Sardor Hudaybergenov -
Značka destinace jako součást destinační image
Jitka BOROVIČKOVÁ -
Literary Tourism and Destination Branding in Castilla-La Mancha Region
Veranika Zheshko -
Branding destinací cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Jiří NOVÁK