The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination – Arsen Samvel Jomardyan
Arsen Samvel Jomardyan
Diplomová práce
The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
The Project of Improving Brand Strategy of the Czech Republic as a Tourist Destination
Abstract:
The purpose of this thesis is to provide full and comprehensive combined implementation steps to improve brand strategy of the Czech Republic as a travel destination. The aim of the theoretical part is to find out the core background of travelling, get to know the reader with main points and make easier to understand this thesis. Analytical part intends to analyze the current travel situation of travel …víceAbstract:
Účelem této diplomové práce je poskytnout úplný a komplexní přehled kroků, které by měly být implementovány a povedou ke zlepšení brandové strategie České Republiky, v tomto kontextu chápana ČR jako turistické destinace. Mým cílem v teoretické části je zjistit, co důležitého stojí v pozadí /fenoménu/ cestování. Díky hlavním bodům si bude moci čtenář udělat lepší představu o daném tématu a lépe ho tak …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JOMARDYAN, Arsen Samvel. \textit{The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/0af4qk/.
Jak správně citovat práci
Jomardyan, Arsen Samvel. The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská -
Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků
Sardor Hudaybergenov -
Značka destinace jako součást destinační image
Jitka BOROVIČKOVÁ -
Literary Tourism and Destination Branding in Castilla-La Mancha Region
Veranika Zheshko -
Branding destinací cestovního ruchu v Jihočeském kraji
Jiří NOVÁK