Teritoriální marketing statutárního města Jihlavy v oblasti volnočasových aktivit. – Petra Dolejší
Petra Dolejší
Bachelor's thesis
Teritoriální marketing statutárního města Jihlavy v oblasti volnočasových aktivit.
The Territorial Marketing of the Statutory City of Jihlava in the Area of Leisure Time Activities
Abstract:
Výběr a hodnocení klíčových volnočasových aktivit města Jihlavy z pohledu teritoriálního marketingu.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOLEJŠÍ, Petra. \textit{Teritoriální marketing statutárního města Jihlavy v oblasti volnočasových aktivit.} Online. Bachelor's thesis. Jihlava: College of Polytechnics Jihlava. 2015. Available from: https://theses.cz/id/0akmky/. [cit. 2024-04-17].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.