Teritoriální marketing statutárního města Jihlavy v oblasti volnočasových aktivit. – Petra Dolejší
Petra Dolejší
Bachelor's thesis
Teritoriální marketing statutárního města Jihlavy v oblasti volnočasových aktivit.
The Territorial Marketing of the Statutory City of Jihlava in the Area of Leisure Time Activities
Anotácia:
Výběr a hodnocení klíčových volnočasových aktivit města Jihlavy z pohledu teritoriálního marketingu.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finance and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.