Zavedení ITIL v malých a středních podnicích – Julie Labská
Julie Labská
Bakalářská práce
Zavedení ITIL v malých a středních podnicích
Implementation of ITIL into Small and Medium Business
Anotace:
Tato práce se zaměřuje nejprve na obecný popis ITIL V3 (Information Technology Infrastructure Library) a jeho pět elementárních částí, aby se čtenář seznámil s podstatnými pojmy a měl alespoň základní přehled o tomto přístupu ke správě IT služeb. V teoretické rovině je více do hloubky rozebrána část Service Strategy, jejíž analýze se posléze věnuje i praktická část této práce. Pro potřeby práce je …víceAbstract:
This work is initially focused on the general description of ITIL V3 (Information Technology Infrastructure Library) and its five elementary books to enable the reader to become familiar with the essential terms and to get at least an overall view of this approach to the administration of IT services. The section Service Strategy is deeply analyzed on a theoretical level as well as in the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27391
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: Michal Faina
- Oponent: Jan Pour
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27391
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria