Iveta KYSOVÁ
Bakalářská práce
Reálné přínosy firemního vzdělávání
The real benefits of company education
Anotace:
Práce se zabývá podnikovým vzděláváním a jeho reálnými přínosy. V teoretické části je popsáno vzdělávání dospělých v návaznosti na podnikové vzdělávání. V dalších kapitolách byly představeny dva problémy, kterými se práce zabývá ? zhodnocení vhodnosti hodinových dotací pro jednotlivá témata u akreditovaného kurzu MŠMT a zhodnocení vlivu prostředí na studenty. Byly zkoumány čtyři skupiny studujících …víceAbstract:
This work deals with business education and its real benefits. In the theoretical section adult education in relation to business education is described. In the next chapters were identified two problems that the work deals with - assessment of the appropriateness of lessons for different topics at the Ministry of Education accredited course and evaluation of the environment impact on students. There …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Josef Malach, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KYSOVÁ, Iveta. Reálné přínosy firemního vzdělávání. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Přínos dalšího vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Blanka KOPECKÁ -
Materiál pro katechezi a náboženské vzdělávání s tématem Abraháma a evaluace jeho přínosu pro potřeby evangelizace
Tereza HLADKÁ -
Zhodnocení procesu vzdělávání zaměstnanců ve vybrané společnosti
Kateřina Balysová -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody výuky na střední škole v době koronavirové krize a jejich využití v budoucnu
Jan Pěkný -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Alternativní metody výuky geografie
Anna Auermüllerová -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová