Změny ve strategické analýze Daen s.r.o. vlivem pandemie – Polina Burkova
Polina Burkova
Bakalářská práce
Změny ve strategické analýze Daen s.r.o. vlivem pandemie
Pandemic caused changes in the strategical analysis of Daen Ltd.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je odhalení změn ve strategické analýze cestovní kanceláře, které jsou spojené s výskytem pandemie COVID-19, a to na příkladu společnosti s ručením omezeným Daen. Práce je provedena na základě odborné literatury, vědeckých článků, zpravodajství, statistik a hloubkového rozhovoru s ředitelkou společnosti. Základem práce je strategická analýza cestovní kanceláře Daen, a to …víceAbstract:
The goal of this bachelor’s thesis is to indicate changes in strategical analysis of travel intermediary, caused by the COVID-19 pandemic, on the example of Daen Ltd. This thesis is based on reference literature, scientific articles, news, statistics, and an interview with the executive director of the company. The basis of this bachelor thesis is a strategic analysis of Daen Ltd. with conditions both …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83609
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Patrik Sieber
- Oponent: Michele Stasa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83609
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Tourism in the United Kingdom and the Offer Analysis of Selected Travel Agencies
Eliška HASCHOVÁ -
STRATEGIC ANALYSIS OF THE TRAVEL AGENCY IN THE EDUCATION TOURISM MARKET OF THE CZECH REPUBLIC
Lukáš Heřmánek -
Business Analysis of a Start-Up Company in the Czech Republic and Russian Federation
Veronika Fomicheva -
Business plan for Travel Agency "HoneyGo"
Adelia Ikhsanova -
Business Strategy of the Travel Agency
Lukáš Heřmánek -
STRATEGIC ANALYSIS OF THE TRAVEL AGENCY IN THE EDUCATION TOURISM MARKET OF THE CZECH REPUBLIC
Lukáš Heřmánek -
Podnikatelský plán na založení cestovní kanceláře AWESOME travel
David Branžovský -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková