Mgr. Alžběta Gilíková

Diplomová práce

Výchovný styl a autonomní motivace k učení u žáků 2. stupně základní školy

Parenting style and autonomous motivation for learning in 2nd stage primary school students
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zmapovat vztah podpory autonomie ze strany rodičů a autonomní motivace k učení u žáků staršího školního věku. Výzkumný soubor tvořilo 174 respondentů základních škol ve Středočeském kraji a Praze ve věku 12–15 let (m = 13,17), z toho bylo 78 dívek a 96 chlapců. Byl použit kvantitativní výzkumný design a zvoleny metody Škála vnímání rodičovské autonomní podpory (P-PASS) a …více
Abstract:
The goal of this master thesis was to explore correlation between autonomy-supportive parenting and autonomous motivation for learning in 2nd stage primary school students. Sample consisted of 174 respondents from which 78 were girls and 96 were boys with age ranging from 12 to 15 (M = 13,17) who were coming from primary schools from Central Bohemia and Prague in Czech Republic. Qualitative research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Helena Klimusová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta