Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti – Bc. Jindřich Slunéčko
Bc. Jindřich Slunéčko
Master's thesis
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Analysis of current methods of communication and design in the future
Anotácia:
Diplomová práce má za cíl zjistit potřeby jednotlivých subjektů vstupujících do komunikace v prostředí podnikatelského subjektu. Zjištěné potřeby jsou v úvodu řádně zanalyzovány a je identifikováno, zda je na ně z hlediska informačního toku správně reagováno a způsob komunikace je účinný. Na základě zanalyzovaných komunikačních toků je navržen model nebo opatření, které zlepší komunikaci v budoucnu …viacAbstract:
This thesis aims to identify the needs of the parties entering into communication in the business entity. The needs are properly analyzed in the introduction is identified, whether it is for them in terms of information flow properly addressed and the method of communication is effective. Based on the communication flows zanalyzovaných a model or measure that will improve communication in the future …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/arocd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková