The Use of Literary Texts in Primary Classes – Mgr. Pavlína Dymešová
Mgr. Pavlína Dymešová
Diplomová práce
The Use of Literary Texts in Primary Classes
The Use of Literary Texts in Primary Classes
Abstract:
Dymešová, Pavlína: The use of literary texts in primary classes. Brno, MU 2006, p.65. There is a short view on the range of childrens literature. The aim of this thesis is to find out how children at the age of 10 11 can work with literature, esp. with James and the Giant Peach by Roald Dahl. The theory part is focusing principally on literature in ELT, literature in primary classes, literature across …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f9jgb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
The Use of Duolingo Learning Platform in Adult English Language Teaching
Dominika Garbárová -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Příspěvek Roalda Dahla dětské literatuře
Hana KRAUSOVÁ -
Using drama techniques in development of speaking skills in ELT at primary school
Natálie Janíčková -
Language systems and skills in ELT textbooks for primary schools from teachers' point of view
Jana VIČANOVÁ