Vliv dětí na spotřebitelské chování v rodině – Bc. Nadija Bodnarová
Bc. Nadija Bodnarová
Diplomová práce
Vliv dětí na spotřebitelské chování v rodině
The Influence of Children on Consumer Behaviour in the Family
Anotace:
Tématem této práce je zkoumání vlivu dětí na spotřebitelské chování v rodině. Cílem práce je zjištění faktorů, jenž formují spotřebitelské chování rodiny a identifikace míry vlivu a působení dítěte na nákupní rozhodnutí rodičů. Jako cílová skupina byli zvoleni rodiče a děti ve věku 6-10 let. V teoretické části jsou zpracována teoretická východiska problematiky chování spotřebitele. Pozornost je věnována …víceAbstract:
The thesis deals with the topic family consumer behaviour and children's influence on it. The aim of this thesis is to explore the factors, which form the consumer behaviour of the family and to identify the level of children's influence of parents' buying decision. As a target group were chosen parents and kids in the age of 6-10 years old. The theoretical part deals with the theoretical background …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bodnarová, Nadija. Vliv dětí na spotřebitelské chování v rodině. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování rezidentů ČR v rámci cestovního ruchu v Brně
Filip Vedral -
Rozdíly v percepci rasové diverzity v komerční reklamě u spotřebitelů v České republice a v Dánsku
Tereza Hadravová -
Spotřebitelské chování v oblasti zdravé výživy v České republice
Dominika Reytharová -
Změna spotřebitelského chování v turismu v důsledku aktuálních krizí
Jan LÖFFELMANN -
Změny spotřebního chování v důsledku rozvoje mobilních technologií v oblasti turismu
Václav Honc -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Sdílená ekonomika jako inovativní nástroj směny v oblasti finančních služeb v kontextu přetrvávající digitální revoluce na území ČR v roce 2016
Sergey Demyanenko -
Komparace spotřebitelského chování v kavárnictví v regionech Brno a Jekatěrinburg
Mariia Pasitova