Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Veronika Tůmová
Bc. Veronika Tůmová
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Tato práce se zabývá teorií nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňování merchandisingových zásad u vybrané obchodní jednotky, porovnat ji s konkurencí a stanovit návrhy na zlepšení. Hlavní maloobchodní jednotkou byl zvolen hypermarket Albert, který je porovnáván s hypermarkety Tesco Extra a Kaufland. Všechny zvolené jednotky se nachází v Plzni v okruhu do …víceAbstract:
The bachelor thesis deal with theories of shopping atmosphere and merchandising. The aim is to analyze shopping atmosphere and apply merchandising rules to the commercial unit, to compare it with competition and make suggest improvement. The main commercial unit was chosen hypermarket Albert, which is compared with hypermarkets Tesco Extra and Kaufland. All of this commercial units are located in Pilsen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/mlww1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Josef Medek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TŮMOVÁ, Veronika. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/0b56nh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Bínová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denis Mašek -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Dvořáková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dana Kůrková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Miroslav Vojta -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Mrkvičková