Bc. Veronika Tůmová

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Tato práce se zabývá teorií nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňování merchandisingových zásad u vybrané obchodní jednotky, porovnat ji s konkurencí a stanovit návrhy na zlepšení. Hlavní maloobchodní jednotkou byl zvolen hypermarket Albert, který je porovnáván s hypermarkety Tesco Extra a Kaufland. Všechny zvolené jednotky se nachází v Plzni v okruhu do …více
Abstract:
The bachelor thesis deal with theories of shopping atmosphere and merchandising. The aim is to analyze shopping atmosphere and apply merchandising rules to the commercial unit, to compare it with competition and make suggest improvement. The main commercial unit was chosen hypermarket Albert, which is compared with hypermarkets Tesco Extra and Kaufland. All of this commercial units are located in Pilsen …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
  • Oponent: Ing. Josef Medek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích