Efektivní nákup a prodej v podniku – Michaela ČADKOVÁ
Michaela ČADKOVÁ
Bakalářská práce
Efektivní nákup a prodej v podniku
Effective purchase and sale in a firm
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení efektivity nákupního a prodejního chování v konkrétní firmě. Tato firma se jmenuje Lera, česká kožená galanterie. Práce obsahuje praktickou a teoretickou část, které se vzájemně prolínají a tvoří tak celek, který na sebe navazuje. Cílem této práce bylo navrhnout opatření, která pomohou k zefektivnění funkce nákupu a prodeje a napomohou k rozšíření podílu na …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on evaluating the effectiveness of purchasing and selling behaviour in a particular company. This company is called Lera, Czech leather goods. The thesis includes practical and theoretical part, that blend together to form a whole that ties together. The aim of this work was to propose measures that will help to streamline the functions of buying and selling and help …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. Ing. Jiří Hofman
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČADKOVÁ, Michaela. Efektivní nákup a prodej v podniku. Cheb, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní logistika ve výrobním podniku masného průmyslu.
Nikola Rychtecká -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
Jan Rucz -
Nákupní a prodejní strategie ZKD Plzeň
Aneta ŠMÍDOVÁ -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování s ohledem na lokální produkci
Karolína OPAVOVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Lucie Němečková -
Rodina jako faktor rozhodování nákupního chování
Martin Vršecký -
Fenomén ROPO a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele
Nam Tran Trong