Kreativní ekonomika: historie, současnost a trendy – Bc. Dominika MOULISOVÁ
Bc. Dominika MOULISOVÁ
Diplomová práce
Kreativní ekonomika: historie, současnost a trendy
Creative economy: history, present and trends
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřená na kreativní ekonomiku, její historii, současnost a trendy. Cílem diplomové práce je zhodnotit význam a vývoj kreativní ekonomiky v ČR a ve světě, identifikovat příležitosti a hrozby v souvislosti s rozvojem digitálních technologií a zhodnotit kreativní ekonomiku ve vybrané oblasti. První část diplomové práce je zaměřená na teoretické vymezení pojmu "kreativní ekonomika …víceAbstract:
This master´s thesis is focused on the creative economy, its history, present and trends. The aim of the master´s thesis is to evaluate the importance and development of the creative economy in the Czech Republic and in the world, to identify opportunities and threats in connection with the development of digital technologies and to evaluate the creative economy in the selected area. The first part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Prof. Ing. Lilia Dvořáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOULISOVÁ, Dominika. Kreativní ekonomika: historie, současnost a trendy. Plzeň, 2024. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Kreativita TV reklamy
Irina Stasyuk -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Anna Vocelová