Iveta Kovaříková

Bakalářská práce

Analýza kvality služeb Kongres Hotelu Jezerka na Seči

Anotace:
Cílem práce bude ohodnotit nabídku a kvalitu služeb Kongres Hotelu Jezerka v porovnání s oficiální klasifikací Asociace Hotelů a Restaurací ČR. V práci bude aplikovaná metodologie AHRCR a závěrem bude doporučení pro zařazení do klasifikace.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.