Adéla Gruberová

Bachelor's thesis

Employer branding of ŠKODA AUTO in the Czech Republic

Značka zaměstnavatele ŠKODA AUTO
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat a vyhodnotit nástroje, které ŠKODA AUTO používá, aby byla jejich značka zaměstnavatele na trhu atraktivnější a konkurenceschopnější.Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se věnuje vymezení značky zaměstnavatele, její hodnotě a charakteristice. Dále zahrnuje externí i interní komunikační nástroje, které využívá, aby zaujala své potencionální …more
Abstract:
The main aim of this Bachelor thesis is to identify and evaluate the tools that ŠKODA AUTO use in order to make the employer brand stronger and more competitive.The work consists of two parts. Theoretical part is devoted to definition of employer branding, its value and characteristics. Furthermore, it describes building of employer branding and includes communication tools which can be either external …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2020
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79346