Adéla Gruberová

Bakalářská práce

Employer branding of ŠKODA AUTO in the Czech Republic

Značka zaměstnavatele ŠKODA AUTO
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat a vyhodnotit nástroje, které ŠKODA AUTO používá, aby byla jejich značka zaměstnavatele na trhu atraktivnější a konkurenceschopnější.Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se věnuje vymezení značky zaměstnavatele, její hodnotě a charakteristice. Dále zahrnuje externí i interní komunikační nástroje, které využívá, aby zaujala své potencionální …více
Abstract:
The main aim of this Bachelor thesis is to identify and evaluate the tools that ŠKODA AUTO use in order to make the employer brand stronger and more competitive.The work consists of two parts. Theoretical part is devoted to definition of employer branding, its value and characteristics. Furthermore, it describes building of employer branding and includes communication tools which can be either external …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79346