Employer branding of ŠKODA AUTO in the Czech Republic – Adéla Gruberová
Adéla Gruberová
Bakalářská práce
Employer branding of ŠKODA AUTO in the Czech Republic
Značka zaměstnavatele ŠKODA AUTO
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat a vyhodnotit nástroje, které ŠKODA AUTO používá, aby byla jejich značka zaměstnavatele na trhu atraktivnější a konkurenceschopnější.Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se věnuje vymezení značky zaměstnavatele, její hodnotě a charakteristice. Dále zahrnuje externí i interní komunikační nástroje, které využívá, aby zaujala své potencionální …víceAbstract:
The main aim of this Bachelor thesis is to identify and evaluate the tools that ŠKODA AUTO use in order to make the employer brand stronger and more competitive.The work consists of two parts. Theoretical part is devoted to definition of employer branding, its value and characteristics. Furthermore, it describes building of employer branding and includes communication tools which can be either external …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79346
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79346
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Employer branding ve vybraném podniku
Homolová Homolová -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Evelina Matkovčíková -
Attracting the Next Generations: The Role of Environmental, Social, and Governance (ESG) Initiatives in Modern Employer Branding Strategies
Julie Martinová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu
Jan Kašuba -
Employer branding: Tvorba značky zaměstnavatele
David Zielina -
Employer branding
Jana Machalová -
Srovnávací reklama
Hana Ostková