Drivers of Attitude Loyalty on Cola Drinks Market – Fumiya Kimura
Fumiya Kimura
Master's thesis
Drivers of Attitude Loyalty on Cola Drinks Market
Drivers of Attitude Loyalty on Cola Drinks Market
Anotácia:
The objectives of this thesis are to evaluate consumer behaviour of Generation Y with regards to brand loyalty in the Czech and Japanese cola drinks markets and to clarify the factors for consumer loyalty. Online quantitative data collection was adapted for this research in order to find out what cola brands are popular, what brand consumers recall, and what factors influence their brand choice and …viacAbstract:
Cílem této práce je zhodnotit spotřebitelské chování generace Y s ohledem na věrnost značce na českém a japonském trhu kolových nápojů a objasnit faktory spotřebitelské věrnosti. Výzkum byl proveden na základě online sběru kvantitativních dat s cílem zjistit, jaké značky koly jsou oblíbené, jakou značku si spotřebitelé vybaví a jaké faktory ovlivňují jejich výběr značky a spotřebitelskou věrnost. Výsledky …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146937
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2022
- Vedúci: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelské věrnosti na trhu video streamovacích platforem
Jakub Matějíček -
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
Veronika Lopatová -
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu smartphonů
Renáta Kudělková -
Vliv věrnostních programů na spotřebitelské chování na trhu módy
Huda Abdulla -
Dopady greenwashingu na spotřebitelské chování v oblasti udržitelnosti
Eliška Nosková -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova