Fumiya Kimura

Master's thesis

Drivers of Attitude Loyalty on Cola Drinks Market

Drivers of Attitude Loyalty on Cola Drinks Market
Anotácia:
The objectives of this thesis are to evaluate consumer behaviour of Generation Y with regards to brand loyalty in the Czech and Japanese cola drinks markets and to clarify the factors for consumer loyalty. Online quantitative data collection was adapted for this research in order to find out what cola brands are popular, what brand consumers recall, and what factors influence their brand choice and …viac
Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit spotřebitelské chování generace Y s ohledem na věrnost značce na českém a japonském trhu kolových nápojů a objasnit faktory spotřebitelské věrnosti. Výzkum byl proveden na základě online sběru kvantitativních dat s cílem zjistit, jaké značky koly jsou oblíbené, jakou značku si spotřebitelé vybaví a jaké faktory ovlivňují jejich výběr značky a spotřebitelskou věrnost. Výsledky …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2022
  • Vedúci: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: Tomáš Balcar

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava