Individuální přístup k dítěti v průběhu pedagogické praxe v MŠ – Martina SLOVÁKOVÁ
Martina SLOVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Individuální přístup k dítěti v průběhu pedagogické praxe v MŠ
Individual access to child during the teaching practice in the Nursery School
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá individuálním přístupem, především jeho uplatněním k dětem v mateřské škole. V teoretické části zachycuji možnosti využití individuálního přístupu u dětí v rámci pedagogické praxe v mateřské škole. V praktické části vyhodnocuji dotazníky, které byly předloženy studentům střední a vysoké školy s pedagogickým zaměřením. Cílem bylo zjistit, zda studenti uplatnili na svých praxích …víceAbstract:
This bachelor thesis deals an individual approach, especially its application to children in the nursery school. In the theoretical part, I record the possibility of using an individual approach to childern in educational practice in a nursery school. In the practical part I analyze the questionnaire, which was presented to the students of secondary schools and of university with pedagogical focus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2010
Zveřejnit od: 8. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLOVÁKOVÁ, Martina. Individuální přístup k dítěti v průběhu pedagogické praxe v MŠ. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Pohybové aktivity s dětmi z mateřské školy v rámci školy v přírodě
Kristýna KEJMAROVÁ -
Význam stanovení hranic u dětí předškolního věku z pohledu rodiny a mateřské školy
Adam Lampa -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Využití prvků v zahradě mateřské školy
Kateřina Gálová -
Názory rodičů na význam mateřské školy pro rozvoj dítěte
Marcela MIKLÁŠOVÁ -
Význam dětské kresby v práci učitelky mateřské školy
Petra BOLFOVÁ -
Státní mateřské školy a soukromé mateřské školy: jejich finanční a psychosociální pozitiva a negativa
Iveta ČELOUCHOVÁ -
Význam odkladu školní docházky u žáka s autismem vzdělávaného v pražské mateřské škole speciální
Pavla Medřická