Bc. Peter Géc

Bakalářská práce

Analýza komunikační kampaně

Analysis of communication campaign
Abstract:
The subject of Bachelor thesis Analysis of communication campaign is to design im-provement of existing marketing communication of selected corporation. Based on de-fined goal it is necessary to define the theoretical basis and all the relevant methods used in this area. Next chapter describes existing situation of corporation from prospec-tive of current shape of marketing communication and competitive …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce Analýza komunikačnej kampane je navrhnúť zmenu exis-tujúcej marketingovej komunikácie vybranej komerčnej spoločnosti. Vzhľadom na cieľ je potrebné definovať teoretický základ a všetky relevantné metódy používané v uvedenej oblasti. Ďalšia časť predstavuje existujúcu situáciu firmy z pohľadu súčasnej podoby marketingovej komunikácie a konkurenčného prostredia s prihliadnutím …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management