Bc. Peter Géc
Bakalářská práce
Analýza komunikační kampaně
Analysis of communication campaign
Abstract:
The subject of Bachelor thesis Analysis of communication campaign is to design im-provement of existing marketing communication of selected corporation. Based on de-fined goal it is necessary to define the theoretical basis and all the relevant methods used in this area. Next chapter describes existing situation of corporation from prospec-tive of current shape of marketing communication and competitive …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce Analýza komunikačnej kampane je navrhnúť zmenu exis-tujúcej marketingovej komunikácie vybranej komerčnej spoločnosti. Vzhľadom na cieľ je potrebné definovať teoretický základ a všetky relevantné metódy používané v uvedenej oblasti. Ďalšia časť predstavuje existujúcu situáciu firmy z pohľadu súčasnej podoby marketingovej komunikácie a konkurenčného prostredia s prihliadnutím …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hke9y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikačnej kampane neziskovej organizácie
Renáta Valašíková -
Analýza vybranej komunikačnej kampane spoločnosti Opel
Zuzana Cigániková -
Návrh komunikačnej kampane
Gabriel Práczel -
Návrh marketingovej a komunikačnej kampane pre vybraný podnik
Darina Kozáková -
Návrh komunikačnej kampane s využitím digitálnych médií
Miroslav Šimko -
Analýza komunikační kampaně podniku
Martina Běčáková -
Analýza konkurence společnosti na trhu s přírodní kosmetikou
Alexander Fusko -
ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VO VYBRANOM HOTELI
Tomáš Strela