Analýza marketingové strategie firmy na trhu stínící techniky oken – Roman Bošanský
Roman Bošanský
Diplomová práce
Analýza marketingové strategie firmy na trhu stínící techniky oken
Analysis of Company Marketing Strategy in the Market of Window Blinds Technology
Anotace:
Tématem této diplomové práce je „Analýza marketingové strategie firmy na trhu stínící techniky oken“, která je rozdělena na pět hlavních části. V první části je zpracována charakteristika firmy SWAT – CZ s.r.o., ve druhé je popsána teoretická oblast pro sestavení marketingové strategie. Třetí část je věnována metodice sběru dat, předposlední analyzuje stávající marketingové činnosti ve firmě. V závěrečné …víceAbstract:
The theme of this diploma thesis is „Analysis of company marketing strategy in the market of windows blinds technology“, which is divided into five main parts. In the first part is process characteristics of company SWAT – CZ Ltd., in the second is describe theoretical area for preparation of marketing strategy. Third part is devoted to the methodology of collected data, penultimate analyze existing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/90985
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedoucí: Petr Baránek
- Oponent: Darina Čtvrtková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOŠANSKÝ, Roman. \textit{Analýza marketingové strategie firmy na trhu stínící techniky oken}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/0c0uh4/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategické marketingové řízení společnosti
Angelina Bashkatova -
Strategické marketingové řízení firmy
Jana Bartáková -
Strategické marketingové řízení vybrané destinace - město Tábor
Lucie Heřmánková -
Strategické řízení rodinného podnikání v praxi
Anna Javůrková -
Strategické marketingové řízení se zaměřením na prodej
Markéta Skopařová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Andrea Vokálová