Bc. Zuzana Bílková

Bachelor's thesis

Tvorba produktu cestovní kanceláře se sportovní motivací a zařazením nových trendů (Nordic Walking)

Developing portfolio of a travel agency putting emphasis on sport activities incorporating current trends (Nordic Walking)
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu produktu cestovní kanceláře se sportovní motivací a zařazením nových trendů (Nordic Walking). Cílem práce je na základě analýzy vytvořit zimní zájezd, který bude orientován na věkový segment 19 – 25 let. Součástí zájezdu jsou i vybrané nové trendy. Práce je rozdělena na tři části. Jedná se o teoretickou, analytickou a návrhovou část. V první části práce je …viac
Abstract:
This thesis is focused on developing portfolio of a travel agency putting emphasis on sport activities incorporating current trends (Nordic Walking). This thesis aims is to develop a tour project on a analytical bases which should focus on a age segment 19- 25 years old. The thesis is composed out of three parts out of which the first is theoretical and this part deals with the essential terms, while …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedúci: Mgr. Věra Fišerová
  • Oponent: Mgr. Monika Klímová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Destination Management in the Turism Industry