Monika BENDLOVÁ

Bachelor's thesis

Integrace rytmických a poslechových cvičení na ZŠ

Integration of rhytmical and listening exercises in elementary schools
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá integrací rytmických a poslechových cvičení na základní škole po stránce teoretické i praktické. Teoretická část obsahuje obecné pojednání o rytmu a poslechu, a to jak v hodinách hudební výchovy, tak i v každodenním životě jedince. Dále nahlíží na tuto problematiku z hlediska jejího zpracování v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a v neposlední řadě se …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the integration of rhytmical and listening exercises in elementary school, both theoretically and practically. The theoretical part includes gene-ral discussion about rhythm and listening - in music lessons, and in the daily life of the individual. It also focuses on the issue in terms of its processing in the Framework Educational Programme for Basic Education, and finally …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Ivana Ašenbrenerová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BENDLOVÁ, Monika. Integrace rytmických a poslechových cvičení na ZŠ. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta