Lucie Hájková

Bakalářská práce

Budování loajality zákazníka ke značce Linde

The Building of Customer's Loyalty Towards the Brand Linde
Anotace:
Tato práce se zabývá budováním loajality zákazníka ke značce Linde. První kapitola této práce popisuje typy komerční komunikace, ATL a BTL marketingové komunikace a specifika mezi B2B a B2C. Druhá kapitola se zabývá značkou v rámci budování dlouhodobého vztahu se zákazníky. Třetí kapitola se zabývá zákazníky a spokojeností zákazníků. Čtvrtá kapitola vysvětluje význam termínu "loajalita" a popisuje …více
Abstract:
This thesis deals with the building of customers' loyalty towards the brand Linde. The first chapter of this thesis describes types of commercial communications, ATL and BTL marketing activities and specifics between B2B and B2C. The second chapter deals with the brand in terms of the building of a long-term relatinoship with customers. The third chapter deals with customers and their satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 5. 2009
  • Vedoucí: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15876