Mgr. Eva HANNICHOVÁ

Bachelor's thesis

Internet-nejrychleji rostoucí reklamní médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce

Internet - the most rapidly growing medium and its relationship towards traditional means of advertising
Abstract:
Bakalářská práce Internet {--} nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce se zabývá popisem mediálního plánování, vývojem internetového a tiskového re-klamního trhu a charakteristikou základních organizací působících na těchto trzích. V praktické části autorka analyzuje konkrétní projekty organizací, uvádí formy měření internetu a tisku ve vztahu k plánování reklamních kampaní …more
Abstract:
A bachelors thesis - Internet - the most rapidly growing medium and its relationship to-wards traditional means of advertising, deals with a description of media planning, evolu-tion of internet and print advertising market, together with characteristics of basic organi-zations active on these markets. In the practical part, the author analyzes particular organi-zational projects, provides forms of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier: 4849

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HANNICHOVÁ, Eva. Internet-nejrychleji rostoucí reklamní médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2027

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications