Mgr. Eva HANNICHOVÁ

Bakalářská práce

Internet-nejrychleji rostoucí reklamní médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce

Internet - the most rapidly growing medium and its relationship towards traditional means of advertising
Anotace:
Bakalářská práce Internet {--} nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce se zabývá popisem mediálního plánování, vývojem internetového a tiskového re-klamního trhu a charakteristikou základních organizací působících na těchto trzích. V praktické části autorka analyzuje konkrétní projekty organizací, uvádí formy měření internetu a tisku ve vztahu k plánování reklamních kampaní …více
Abstract:
A bachelors thesis - Internet - the most rapidly growing medium and its relationship to-wards traditional means of advertising, deals with a description of media planning, evolu-tion of internet and print advertising market, together with characteristics of basic organi-zations active on these markets. In the practical part, the author analyzes particular organi-zational projects, provides forms of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4849

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HANNICHOVÁ, Eva. Internet-nejrychleji rostoucí reklamní médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2027

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace