Problematika podomního prodeje energií v publicistickém pořadu Českého rozhlasu Vysočina - Narovinu – Bc. Ivana Hamáčková
Bc. Ivana Hamáčková
Bachelor's thesis
Problematika podomního prodeje energií v publicistickém pořadu Českého rozhlasu Vysočina - Narovinu
The Problematics of the door-to-door energy selling in journalistic broadcast of Český rozhlas Vysočina - Narovinu
Anotácia:
Práce se zaměřuje na problematiku podomního prodeje na Vysočině, zpracovanou do podoby jednoho dílu publicistického pořadu Českého rozhlasu Vysočina - Narovinu. Podomní prodej, jako částečně regulovaná praktika, je v této práci rozebírán z pohledu prodejce i osob, které se s touto praktikou setkaly z pozice nakupujícího. Praktická část zahrnuje díl pořadu Narovinu a budou do něj zahrnuty různé úhly …viacAbstract:
This work is focused on the problemacy of the doorstep selling in Vysočina. In this thesis the theory of doorstep selling as limited practices is analyzed, and it’s made from seller’s and also from services users‘ point of view. The practical part includes one part of journalistic broadcast Narovinu, that is broadcasted on the Český rozhlas Vysočina from different points of view – from the prespective …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w1ob9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2020
- Vedúci: Filip Breindl
- Oponent: Mgr. Anna Luštická
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAMÁČKOVÁ, Ivana. \textit{Problematika podomního prodeje energií v publicistickém pořadu Českého rozhlasu Vysočina - Narovinu}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Social Studies. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/0cldgj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Media Studies and Journalism / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Interní/externí produktová komunikace
Zbyšek Samiec -
Udržitelná móda a udržitelný prodejce očima českých zákazníků
Július Bartók -
Návrh internetového obchodu pro prodej automobilových náhradních dílů.
Rastislav Práger -
ŠMEJDI obraz seniorů na internetových diskusích v souvislosti s dokumentem Silvie Dymákové
Vladimír LEDERER