Použití fenoménu Big Data v lifestyle maloobchodu – Ondřej Fous
Ondřej Fous
Bakalářská práce
Použití fenoménu Big Data v lifestyle maloobchodu
Use of Big Data phenomenon in lifestyle Retail sector
Anotace:
Trendem posledního desetiletí je exponenciální nárůst objemu dat, která mohou pocházet jak z tradičních, dlouho využívaných informačních zdrojů, tak ze zdrojů nových, přinesených zejména novými technologiemi. Standardně využívaná řešení pro správu a analýzu dat jsou uzpůsobena pro data s jasně definovanou strukturou, která jsou ukládána v rámci relačních databází. Tato řešení však pomalu přestávají …víceAbstract:
Trend of the last decade is rise in volume of data which may come either from traditional sources, used for long time, or from new sources, created mainly by new technologies. Commonly used systems for data management and analysis are designed for data with clearly defined structure, saved within relational databases. However, these solutions are no longer capable of managing really huge volumes of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65667
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: Jan Pour
- Oponent: Lukáš Příklenk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65667
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Použití fenoménu Big Data v lifestyle maloobchodu
Ondřej Fous -
Zlepšení poznatků o produktech pomocí analýzy sentimentu recenzí zákazníků
Jana Dudášová -
Comparison of open-source data mining tools for sentiment analysis
Tariku Abebe Asfaw -
Google Trends as an advanced way of indexing consumer sentiment and predicting private consumption
Konstantin Tsutskov -
Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky
Libor Juhaňák -
Data Management v prostředí RPA
Hana Marková -
Dátová analytika vo filmovom priemysle
Elena Kubalíková -
Prediktivní analytika: technika data miningu pro rozhodování s využitím v řízení odchodu zákazníků
Stephen Nabareseh