Skupina Zrní a její místo v širším kontextu alternativní hudby – Kateřina ELZNICOVÁ
Kateřina ELZNICOVÁ
Bachelor's thesis
Skupina Zrní a její místo v širším kontextu alternativní hudby
The band Zrní and its place in the wider context of alternative music
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vymezení alternativní kultury a mainstreamu. Hlavní část práce je věnovaná historii a především samotné tvorbě kapely Zrní, což je hudební skupina stojící přímo na pomezí těchto dvou sfér, které dnes, jak práce dokazuje již nestojí proti sobě ale do sebe přesahují a navzájem se ovlivňují. Práce také obsahuje tematicko-poetickou analýzu textů. V této práci …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the current problem of defining alternative culture and mainstream. The main part of thesis is devoted to history and especially to the work and poetic lyrics of the band Zrní, which is a music group standing right in border of those two spheres, which, as the thesis shows, are not standing against to each other anymore, but helping to define and influence each other …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Jiří Staněk, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ELZNICOVÁ, Kateřina. Skupina Zrní a její místo v širším kontextu alternativní hudby. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Czech Language in Education
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.