Věrnostní program jako marketingová strategie – Bc. Karolína Jurčeková
Bc. Karolína Jurčeková
Diplomová práce
Věrnostní program jako marketingová strategie
Processing of the loyalty program for selected business subject
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá věrnostními programy a jejich důležitostí v dnešním světě vysoké konkurence. Hlavním cílem práce je zhodnotit stávající věrnostní program společnosti GrandOptical a navrhnout jeho inovaci tak, aby odpovídal požadavkům zákazníků. První částí práce je literární rešerše, která je zaměřená na marketingový a komunikační mix, na zákazníky a práci s nimi, na podporu prodeje …víceAbstract:
This master thesis is focused on loyalty programs and their importance in today’s world of high competition. The aim is to evaluate current GrandOptical loyalty program and to innovate it. An innovative program should react to the requirements of customers. Theoretical findings include description of marketing mix, communication mix, customers, sales promotion and loyalty programs. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nqn5l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JURČEKOVÁ, Karolína. \textit{Věrnostní program jako marketingová strategie} [online].
Praha, 2017 [cit. 2019-12-14]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/0cveob/>.
Diplomová práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce doc. Ing. Aleš Hes, CSc..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s.
Zdeněk BROKL -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Jana Baldová -
Věrnostní program vybrané značky
Tereza Valvodová -
Marketingová strategie společnosti Aeroflot se zaměřením na věrnostní program Aeroflot bonus
Irina Tertychnaya -
Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank
Žaneta ŽELEZNÁ -
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
Věrnostní program pro firmu KAMARo se zaměřením na maloobchod
Gabriela Fusková