Bc. Petra Olszarová

Bakalářská práce

Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu

Customers (consumers) of the Y generation in terms of marketing
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat zákazníky (spotřebitele) generace Y, jejich nákupní chování i v online prostředí a navrhnout na základě toho vhodný marketingový program dle jejich charakteristik a preferencí v rámci České republiky. Teoretická část bakalářské práce vymezuje problematiku obecného marketingu s důrazem na nástroje marketingového mixu v podmínkách České republiky a také marketingové nástroje …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe customers (consumers) of the Y generation, their shopping behavior also in the online environment and to propose a suitable marketing program according to their characteristics and preferences in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis defines the issue of general marketing with an emphasis on marketing mix tools in the Czech Republic and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/abzcb/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management