Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu – Bc. Petra Olszarová
Bc. Petra Olszarová
Bakalářská práce
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Customers (consumers) of the Y generation in terms of marketing
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat zákazníky (spotřebitele) generace Y, jejich nákupní chování i v online prostředí a navrhnout na základě toho vhodný marketingový program dle jejich charakteristik a preferencí v rámci České republiky. Teoretická část bakalářské práce vymezuje problematiku obecného marketingu s důrazem na nástroje marketingového mixu v podmínkách České republiky a také marketingové nástroje …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe customers (consumers) of the Y generation, their shopping behavior also in the online environment and to propose a suitable marketing program according to their characteristics and preferences in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis defines the issue of general marketing with an emphasis on marketing mix tools in the Czech Republic and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/abzcb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový program v komerčních aktivitách hotelu Four Seasons po pandemii Covid-19
Daria Bespalova -
Měření spokojenosti studentů programu Marketing
Nikol Bukovská -
Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj
Filip Vánik -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti
Victoria Butuc -
Segmentace spotřebitelů na trhu potravin
Pavlína Pechová -
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Lucie Waliszewská -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova