Bc. Marek Putna

Bachelor's thesis

Úloha reklamy a její význam v řízení podniku (dopady, ekonomické zhodnocení)

The role of advertising and its importance in business management (impacts, economic evaluation)
Abstract:
V teoretické části jsem se zaměřil na vysvětlení významu slova reklama, způsoby její výroby, celkovou účinnost propagace, formu sdělení a na výsledné působení reklamních aktivit na spotřebitele. V praktické části se snažím poukázat na využití reklamy a selfpromotion v elektronickém médiu, které je samo pro mnohé podniky nejvýznamnějším partnerem pro realizování marketingových strategií a kampaní. Jde …more
Abstract:
In the theoretical part, I focused on the explanation of the meaning the word advertising, methods of production, the overall effectiveness of publicity, form of communication and the resulting exposure to advertising on consumers. In the practical part, I´m trying to highlight the use of advertising and selfpromotion in electronic media, which is itself for many companies the most important partner …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Jiří Amler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní