Úloha reklamy a její význam v řízení podniku (dopady, ekonomické zhodnocení) – Bc. Marek Putna
Bc. Marek Putna
Bachelor's thesis
Úloha reklamy a její význam v řízení podniku (dopady, ekonomické zhodnocení)
The role of advertising and its importance in business management (impacts, economic evaluation)
Abstract:
V teoretické části jsem se zaměřil na vysvětlení významu slova reklama, způsoby její výroby, celkovou účinnost propagace, formu sdělení a na výsledné působení reklamních aktivit na spotřebitele. V praktické části se snažím poukázat na využití reklamy a selfpromotion v elektronickém médiu, které je samo pro mnohé podniky nejvýznamnějším partnerem pro realizování marketingových strategií a kampaní. Jde …moreAbstract:
In the theoretical part, I focused on the explanation of the meaning the word advertising, methods of production, the overall effectiveness of publicity, form of communication and the resulting exposure to advertising on consumers. In the practical part, I´m trying to highlight the use of advertising and selfpromotion in electronic media, which is itself for many companies the most important partner …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wavjj/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jiří Amler
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Vybrané výrazové prostředky syntaktického plánu v projevech moderátorů hlavních zpravodajských relací České televize a FTV Prima
Lucie JEŽOVÁ -
Prostředky syntaktické roviny jako nástroj ovlivnění recipienta publicistických komunikátů
Monika RYBENSKÁ -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu
David Kub -
Plán marketingu na internetu pro konkrétní firmu
Martin BARTÁK -
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Media a reklama ve sportu
Tomáš Nagy