Michaela HÝBLOVÁ
Bachelor's thesis
Postavy žen v románech Jarmily Glazarové
The Female Characters in the Novels of Jarmila Glazarova
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou prvních tří děl Jarmily Glazarové: Roků v kruhu, Vlčí jámy a Adventu, která se řadí k žánru psychologickému románu. Práce přispívá k shrnutí počáteční spisovatelčiny tvorby, jejích základních rysů, postupnému vývoji a také k pochopení osobnosti autorky. Analýzy jednotlivých knih vychází ze znalostí autora této práce doplněných o poznatky sekundární literatury věnující …moreAbstract:
The Bachelor thesis is devoted to the analysis of three prosaic works of Jarmila Glazarova:The Years in the Circle, The Wolf Hole and The Advent which are ranked to a genre of psychological novel. The thesis contributes to the summary of the Glazarova?s initial production, of its basic features, progressive development and also understanding of writer?s personality. The analyses come from knowledge …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Accessible from:: 15. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Smolka, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HÝBLOVÁ, Michaela. Postavy žen v románech Jarmily Glazarové. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / -Aj-Cj Bc
Theses on a related topic
-
Psychologické prvky v románech Jaroslava Havlíčka a ve filmové verzi
Markéta Nespěšná -
Psychologická analýza vlivu rozvodu na dítě
Žaneta Lichtenbergová -
Ovlivňující prvky v reklamě
Zuzana Svědíková -
Psychologická analýza obsahu reklamy
Jana Machová