Režie televizního reklamního spotu – Ing. Anzhelika Kuxenko
Ing. Anzhelika Kuxenko
Bakalářská práce
Režie televizního reklamního spotu
Direction of television advertising spot
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou režii reklamních spotu, jako marketingové podpory v audiovizuálních dílech. Osnovou tohoto tématu je ukázat roli reklamy na trhu. Předmětem této bakalářské práce je popsat problematiku reklamního spotu jako součást marketingové komunikace z hlediska různých praktických a teoretických aspektů, ukázat důležitost kvalitně zpracované reklamy. Její schopnost ukázat …víceAbstract:
This bachelor work is based on commercials as marketing support. Outline of the work is to reveal the role that commercials play on advertising market. Subject of this thesis is to describe the problems of the commercial as a part of marketing communications in terms of different practical and theoretical aspects, show the importance of carefully produced advertisment, its ability of presenting and …víceKlíčová slova
audiovizuální dílo dramaturgie film reklama marketing produkt režie televizní pořad trh.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yy87p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2012
- Vedoucí: PhDr. Slavomír Paravičiny
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická práce: Střih televizních sportovních přenosů 2. Praktická práce:Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., střihová skladba
Lucie Plaširybová -
1. Teoretická část: Televizní reportáž a její výroba s ohledem na obrazové zpracování (příklad z praxe) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo "Největší radost", délka minimálně 10 min., střihová skladba
Lukáš Mlček -
1. Teoretická část: Střih studiových televizních pořadů "Medúza" 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., strih
Miroslav BLÁHA -
1. Teoretická část: Přístup k formátu televizního pořadu Tečka páteční noci. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., střihová skladba.
Tomáš Kašpar -
Žiju si svůj diskopříběh s Hitšarádou. Televizní vysílání Hitšarády v letech 1978-1986
Lucie Říhová -
1. Teoretická část: Příběh televizní reklamy ve třiceti vteřinách
Anna Jelínková -
1. Teoretická část: Záznam a živé vysílání publicistických a hudebně zábavných programů 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., zvuková skladba
Klára Jašková -
Produkt placement, jako marketingová podpora v audiovizuálních dílech
Petr Pelc