Programová nabídka a komunikace Znojemského historického vinobraní – Kristýna Musilová
Kristýna Musilová
Bakalářská práce
Programová nabídka a komunikace Znojemského historického vinobraní
Program Offer and Communication of Znojmo Historical Winefest
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje programu a komunikaci festivalu Znojemské historické vinobraní. Práce je obsahově rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmy z oblasti festivalu, dramaturgie, publika, emocí, marketingového mixu a event marketingu. Tyto pojmy pomohou k porozumění praktické části. V praktické části je představen festival Znojemské historické vinobraní a následně …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of program offer and communication of the Znojmo historical Winefest. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part examines concepts of extended marketing mix in the field of culture, festivals, dramaturgy, audience, emotions, and event marketing. These concepts serve as a basis for understanding the content of the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Musilová, Kristýna. Programová nabídka a komunikace Znojemského historického vinobraní. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Šetření postojů k akci cestovního ruchu - Znojemské historické vinobraní
Alexandr Tokár -
Hodnocení spokojenosti návštěvníků vybraného eventu - Znojemské historické vinobraní 2019
Kateřina KLEMPOVÁ -
Znojemské historické vinobraní 1965-1973
Renata SAMEK -
Event marketing – využívání mobilní aplikace Znojemské vinobraní
Tereza Muchová -
Zatraktivnění Znojemského historického vinobraní
Simona Vítková -
Slavnosti Znojemského vinobraní, historie a současnost kulturní instituce
Hana Neumannová -
Budování vztahu místních obyvatel ke Znojemskému historickému vinobraní
Lucie Radostová -
Marketingový mix koncertu
Lukáš Langer