Analýza spotřebitelského chování na trhu extraligy ledního hokeje – Martin Svěch
Martin Svěch
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu extraligy ledního hokeje
Consumer Behaviour Analysis on the Ice Hockey Extraliga Market
Anotace:
Lední hokej je v České republice nazýván národním sportem. Důvodů, proč tomu tak je, existuje jistě mnoho, jedním z nich je však nepochybně úspěšnost a schopnost vítězit, kterou čeští hokejisté v minulých desetiletích prokazovali. Téměř každý reprezentační úspěch byl vždy doprovázen hráči z extraligových či v minulosti prvoligových, hokejových klubů. Ty mají v Česku pravděpodobně největší fanouškovskou …víceAbstract:
Ice hockey is called the national sport in the Czech Republic. There are certainly many reasons, why this is so, but one of them is undoubtedly the success and the ability to win, which Czech ice hockey players have shown in the past decades. Almost every national team success has always been accompanied by players from extraliga or, in the past, first-league hockey clubs. These clubs have probably …víceKlíčová slova
extraliga lední hokej spotřebitel spotřebitelské chování hypotéza test fanoušek sběr dat
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146873
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: David Grendysa
- Oponent: Viktor Frnka
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Impacts of data quality issues and biases on analysis of COVID-19 data in South Africa
Leevan Naidoo -
Postava Guglielma v opeře Cosi fan tutte W. A. Mozarta
Michal Marhold -
Profit Model of Selected Chinese Company
Jingqi Fan -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná -
A Study of Audience Reception of Supernatural Through Fan Fiction
Dominika Psohlavcová