Kateřina Karešová

Diplomová práce

Možnosti marketingové orientace Lobkowiczkého paláce

Possibilities of marketing orientation of the Lobkowicz Palace
Anotace:
Diplomová práce zkoumá vliv funkce marketingu na památku Lobkowiczkého paláce. Zabývá se propojením oblast kultury a marketingu s cílem zhodnotit aktuální marketingovou situaci památky a navrhnout doporučení vhodná pro budoucí implementaci. V teoretické části práce se zaměřuji na vymezení pojmů z oblasti kultury, marketingu a jeho obecných přínosů na kulturní památky, marketingového mixu a významu …více
Abstract:
The master's thesis explores the impact of marketing on the Lobkowic Palace cultural site. It examines the intersection of cultural and marketing domains with the aim of assessing the current marketing situation of the site and proposing recommendations suitable for future implementation. In the theoretical part of the thesis, I focus on defining key terms in the cultural domain, marketing and its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Pavla Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91807