Možnosti marketingové orientace Lobkowiczkého paláce – Kateřina Karešová
Kateřina Karešová
Diplomová práce
Možnosti marketingové orientace Lobkowiczkého paláce
Possibilities of marketing orientation of the Lobkowicz Palace
Anotace:
Diplomová práce zkoumá vliv funkce marketingu na památku Lobkowiczkého paláce. Zabývá se propojením oblast kultury a marketingu s cílem zhodnotit aktuální marketingovou situaci památky a navrhnout doporučení vhodná pro budoucí implementaci. V teoretické části práce se zaměřuji na vymezení pojmů z oblasti kultury, marketingu a jeho obecných přínosů na kulturní památky, marketingového mixu a významu …víceAbstract:
The master's thesis explores the impact of marketing on the Lobkowic Palace cultural site. It examines the intersection of cultural and marketing domains with the aim of assessing the current marketing situation of the site and proposing recommendations suitable for future implementation. In the theoretical part of the thesis, I focus on defining key terms in the cultural domain, marketing and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91807
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Pavla Petrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91807
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané kulturní památky
Zuzana ULLMANNOVÁ -
Selected Aspects of Cultural Differences and their Influence on the International Marketing Mix
Anne Sakseide Svendsen -
Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou
Lucie TRAXLOVÁ -
Kulturní turismus na zámcích na řece Orlici a jejich marketingový mix
Alžběta Kudelková -
Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix
Patrick Poborský -
Mezikulturní marketing: kulturní porovnání (vybraného státu) a České republiky s implikací na základní marketingový mix
Johana Bursíková -
Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix
Ilona Hebersteinová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová