Reklama v národních mutacích lifestilových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim) – Bc. Lukáš GABRHELÍK
Bc. Lukáš GABRHELÍK
Bachelor's thesis
Reklama v národních mutacích lifestilových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim)
Advertising analysis in national version of lifestyle magazine for men (Maxim)
Abstract:
Cílem bakalářské práce je bližší seznámení se s lifestylovým médiem zastoupeným magazínem Maxim, definování jeho prvků a pochopení podstaty existence. Vysvětlíme si, co cílová skupina čtenářů očekává, co jim magazín přináší a jaké hrozby se pro čtenáře skrývají uvnitř. Práce je rozdělena na tři částí, přičemž první se zaměřuje na historický vývoj až ke vzniku periodik a dělení médií. Druhá část se …moreAbstract:
This thesis will show comprehensive data needed to understand what a lifestyle media Maxim is. I will explain what it´s target group expect, what Maxim gives them and what are it´s issues. Thesis is shared into three chapters. First chapture shows history of media and it´s development, second one is about Maxim advertising research and third one shows results and ideas to make things better. At the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Accessible from:: 12. 5. 2008
Identifier:
7458
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GABRHELÍK, Lukáš. \textit{Reklama v národních mutacích lifestilových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim)}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/0dj6o4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GABRHELÍK, Lukáš. Reklama v národních mutacích lifestilových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim). Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Uplatnění Griceových komunikačních maxim a maxim zdvořilosti v diskusních pořadech
Michaela MATUŠÍNSKÁ -
Vlastnosti proteinu fibrilarin se zaměřením na jeho interakce s nukleovými kyselinami
Maxim Žilinec -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Maxim Sáblík -
Problematika defeminizace v ošetřovatelství
Maxim Ipati -
Komparace plnění maastrichtských kritérií ve vybraných zemích střední a východní Evropy
Maxim Mojžíš -
Zvěrokleštičská sbírka Muzea Bojkovska
Maxim Jilík -
Komercializace výsledků vědy a výzkumu prostřednictvím společenskovědních spin-off firem v podnikatelském prostředí České republiky
Maxim Pachomov -
Evolution of Racial Perception Towards African Americans Through the Hollywood Lens
Maxim Tyraj