Reklama v národních mutacích lifestilových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim) – Bc. Lukáš GABRHELÍK
Bc. Lukáš GABRHELÍK
Bakalářská práce
Reklama v národních mutacích lifestilových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim)
Advertising analysis in national version of lifestyle magazine for men (Maxim)
Anotace:
Cílem bakalářské práce je bližší seznámení se s lifestylovým médiem zastoupeným magazínem Maxim, definování jeho prvků a pochopení podstaty existence. Vysvětlíme si, co cílová skupina čtenářů očekává, co jim magazín přináší a jaké hrozby se pro čtenáře skrývají uvnitř. Práce je rozdělena na tři částí, přičemž první se zaměřuje na historický vývoj až ke vzniku periodik a dělení médií. Druhá část se …víceAbstract:
This thesis will show comprehensive data needed to understand what a lifestyle media Maxim is. I will explain what it´s target group expect, what Maxim gives them and what are it´s issues. Thesis is shared into three chapters. First chapture shows history of media and it´s development, second one is about Maxim advertising research and third one shows results and ideas to make things better. At the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zveřejnit od: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7458
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GABRHELÍK, Lukáš. \textit{Reklama v národních mutacích lifestilových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim)}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/0dj6o4/.
Jak správně citovat práci
GABRHELÍK, Lukáš. Reklama v národních mutacích lifestilových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim). Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění Griceových komunikačních maxim a maxim zdvořilosti v diskusních pořadech
Michaela MATUŠÍNSKÁ -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Maxim Sáblík -
Profesní image všeobecných sester
Maxim Ipati -
Problematika defeminizace v ošetřovatelství
Maxim Ipati -
Komparace plnění maastrichtských kritérií ve vybraných zemích střední a východní Evropy
Maxim Mojžíš -
Návrh informační podpory pro mikropodnik
Maxim Saibel -
Analýza možností využití jízdních souprav s pohonem na zkapalněný zemní plyn společnosti Elflein Transport s. r. o.
Maxim Hruška -
Evolution of Racial Perception Towards African Americans Through the Hollywood Lens
Maxim Tyraj