Marketingová strategie podniku cestovního ruchu Hotel Zámeček Mikulov – Petr Laštovička
Petr Laštovička
Master's thesis
Marketingová strategie podniku cestovního ruchu Hotel Zámeček Mikulov
Marketing strategy of a company of turism - the hotel Zámeček Mikulov
Abstract:
Magisterská práce, kterou předkládám, je zaměřena na přiblížení marketingové strategie vybraného subjektu hotelu Zámeček v Mikulově. První část práce je tvořena teoretickými základy převážně z oblasti marketingu a marketingových strategií. Další část práce je věnována oblasti jižní Moravy a využití jejího potenciálu ve vztahu k trávení volného času. Poslední, praktická část, je zaměřena na analýzu …moreAbstract:
The master thesis, which I submit, is focused on approach of marketing strategy of the selected subject of the hotel Zámeček in Mikulov. The first part of the work is formed by theoretical principles mainly from the area of marketing and marketing strategies. The other part of the thesis is devoted to the southern Moravia region and taking advantage of its potential related to leisure time activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2010
- Supervisor: Halina Kotíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAŠTOVIČKA, Petr. \textit{Marketingová strategie podniku cestovního ruchu Hotel Zámeček Mikulov}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Fakulta tělesné kultury. 2010. Available from: https://theses.cz/id/0dlhrh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyMaster programme / field:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Tradiční vs. Digitální Marketing - Transformace marketingové strategie v lékárenském řetězci Dr. Max.
Tereza Francová -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Market Entry Strategy for Paulaner Spezi in the Czech Republic: A 4P Marketing Mix Approach
Markéta Filipová -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 0dlhrh 0dlhrh/2
9/9/2010