Mgr. Šárka BRÁZDILÍKOVÁ

Master's thesis

Vliv chování a jednání příslušníků Armády České republiky na veřejné mínění

Professionalization of the Army of the Czech Republic and its influence on public opinion
Abstract:
Cílem diplomové práce je charakterizovat jednotlivé atributy veřejného mínění a specifikovat jejich vliv na názor veřejnosti o dané organizaci, resp. o Armádě České republiky. V návaznosti na teoretickou a analytickou část je sestaven dotazník, jehož úkolem je zjistit současný názor české veřejnosti na armádu a dále potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy. Projektová část je návodem a cestou ke zlepšení …more
Abstract:
The goal of the thesis is to characterize single attributes of public opinion and to specify their influence on the opinion of public on the given organization, or more precisely on the Army of the Czech Republic. Following the theoretical and practical part there has been compiled a questionnaire, its task is to find out the contemporary opinion of the Czech public on the Army and next to confirm …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier: 2752

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2006
  • Supervisor: Ing. Radim Bačuvčík

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BRÁZDILÍKOVÁ, Šárka. Vliv chování a jednání příslušníků Armády České republiky na veřejné mínění. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications