Bc. Karolína Dostálová

Bakalářská práce

Kreativita internetové reklamy

Creativity in internet advertising
Anotace:
Zatímco kreativní proces tvorby tradiční a internetové reklamy se ve svém základu příliš neliší, online prostředí nabízí nové doposud nevyužívané možnosti jenž kreativní exekuci zásadně proměňují. Aktuálně nejkreativnějším proudem internetové reklamy jsou sociální sítě, která každá má své vlastní zákonitosti a postupy z nichž musí kreativní proces vycházet, pokud má být komunikace úspěšná. Tato práce …více
Abstract:
The creative process of traditional and internet advertising is generally very similar in its core activities, but the digital environment offers new and unique opportunities and challenges for the marketing communication status quo. Currently the most creative field of digital marketing is social media, where each separate network has its own creative rules and principles, which agencies must live …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2017
  • Vedoucí: Ing. Jaroslav Vítek, MBA
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace