Bc. Karolína Dostálová

Bachelor's thesis

Kreativita internetové reklamy

Creativity in internet advertising
Abstract:
Zatímco kreativní proces tvorby tradiční a internetové reklamy se ve svém základu příliš neliší, online prostředí nabízí nové doposud nevyužívané možnosti jenž kreativní exekuci zásadně proměňují. Aktuálně nejkreativnějším proudem internetové reklamy jsou sociální sítě, která každá má své vlastní zákonitosti a postupy z nichž musí kreativní proces vycházet, pokud má být komunikace úspěšná. Tato práce …more
Abstract:
The creative process of traditional and internet advertising is generally very similar in its core activities, but the digital environment offers new and unique opportunities and challenges for the marketing communication status quo. Currently the most creative field of digital marketing is social media, where each separate network has its own creative rules and principles, which agencies must live …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 11. 2017
  • Supervisor: Ing. Jaroslav Vítek, MBA
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní