Akceptace technologických inovací zákazníky – Bc. Matyáš Heuer
Bc. Matyáš Heuer
Diplomová práce
Akceptace technologických inovací zákazníky
Customers Acceptance of Technological Innovations
Anotace:
Práce je zaměřena akceptaci technologických inovací zákazníky. Vysvětluje vliv jednotlivých faktorů na akceptaci inovací zákazníky. Vysvětluje význam inovací a důležitost jejich kladné akceptace po uvedení na trh.Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak akceptují technologické inovace občané ČR a jaké faktory je ovlivňují nejvíce. Tento vztah byl zkoumán na vybraném vzorku respondentů …víceAbstract:
The work is focused on customers acceptance of technological innovations. It also explains the impact of various factors on customer acceptance of innovations. Explains the importance of innovation and the importance of their positive acceptance after product launch.The aim is to find out how Czech citizens accept technological innovations and what factors affect them most. This relationship has been …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Process and technological innovations in logistics and supply chain management of a first-tier supplier in the automotive industry.
Olena Koshelieva -
Technological innovations and workplace automation potential
Adnan Drnda -
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anastasia Boldyreva -
Technické a technologické inovace
Kamila ZEMANOVÁ -
Technologické inovace a jejich dopad na podobu zvukové stopy filmu
Miroslav Chaloupka -
Akceptace technologických inovací zákazníky
Kristýna Fialová -
Důvody akceptace kryptoměn podniky v ČR
Tomáš Vlasák -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva